Retourneren

Wanneer kun je jouw bestelling retourneren?

  • Het ontvangen artikel is kapot of heeft een fabricage fout.
  • Binnen 15 dagen na ontvang van je bestelling.
  • Let op!: In verband met hygiëne, neemt Chez Domy geen oorbellen, piercings en underwear retour.
  • Ruilen vanwege een verkeerde maat is helaas niet mogelijk . Let dus op bij het bepalen van maten.
  • Armbanden die achteraf te klein of te groot blijken te zijn door een verkeerd opgegeven maat kunnen niet geretouneerd worden.
  • Meet daarom altijd zorgvuldig uw polsmaat, lees hier verder hoe

Hoe retourneer je jouw bestelling ?

Je stuur eerst een mail naar info@domymencare.nl

In deze mail vermeld je de reden van je retour, het artikel nummer en het bestelnummer.

Chez Domy zal na ontvangst van jouw mail, samen met jou je klacht verder behandelen.

Na akkoord voor retour, stuur je het artikel op. Het retoursadres krijg je via de mail.

Zorg dat het artikel goed is verpakt in een doosje of in een luchtbelenvelop en niet in een standaard envelop en verzend het met Track & Trace.

Nogmaals; vergeet niet je ORDERNUMMER en je NAAM te vermelden bij je retourzending. Zonder deze informatie kunnen we je retourzending niet verwerken.

Chez Domy stort je geld binnen 15 dagen na het ontvangst van de retour.

Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee is betaald.

Je krijgt het geld van het artikel of van de bestelde artikelen.

Je krijgt niet de verzendkosten terug maar wel de verzendkosten van de retour zending.

Chez Domy zal haar uiterste best doen om de klacht naar tevredenheid van de klant op te lossen maar ze houdt toch het recht om een retour aanvraag, na beoordeling, te weigeren.

Homepagina